Translate

fredag 11 maj 2012

Kan inte öppna dörren

Här sitter jag, i mitt dystra trapphus och väntar på att min lillasyster ska komma hem. Min hemmanyckel har tyvärr Daniel för att han glömde sin mobil hos mig och var och hämtade den igår och jag hann inte få tillbaka den. Känns ypperligt trevligt. Och det luktar ganska mycket rök här. Har faktiskt aldrig tänkt på hur fult det kan vara i ett trapphus. Visst har jag sätt fulare men det är ändå ganska trist här.
Men på den ljusa sidan så ska jag iaf på Dark Shadows idag, den nya Tim Burton-filmen! Är supertaggad och ska gå med mysigt folk. Och hungrig. Men det får jag fixa med sen.
Är faktiskt lite taggad på att jobba imorgon oxå, jag tror att det kommer gå bra även om det är fint väder och cruising på kvällen.
Usch, vad hungrig man blir när man tänker på mat.
Just ja! Jag var och hjälpte till med en lattemaskin igår eftermiddag ute i Bergby hos Anders som jag hade min APU hos. Som belöning fick jag en hel påse med bröd och bullar. Kändes inte lite bra det heller, hihi!
Ikväll kommer även min "halvlillasyster" Correskrutt hit, har inte träffat kvinnan på år och dar och såklart så måste jag jobba på lördag bara för det. Men jag hinner i alla fall träffa henne en liten stund.
Hoppas som tusan att min syrra sitter på bussen nu, börjar frysa arslet av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar