Translate

söndag 15 juli 2012

Lite bakom flötet

Jag stack ju iväg till London helt plötsligt sådär mitt i veckan och hade det väldigt bra men klurigt väder. Med klurigt menar jag regn i ena stunden och sol den andra och så tillbaka till regn igen. God mat, bra sällskap och roliga aktiviteter och en fotobomb kommer om någon dag om jag orkar engagera mig i det, haha!
Hann bara komma hem på fredag eftermiddag när min bror och fru kom och hälsade på. Vi körde på lite kvalitetstid och mys med bio, Church Street (Tack Lisa! :*) och sedan hem för mera filmmys. Har haft en sådan otroligt bra vecka alltså!
Kommer även lite sent med videon från min brors vackra bröllop. Har inte gjort den själv utan det gjorde en av brudens väninnor. Jag själv dök tydligen upp någonstans mot slutet.
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar