Translate

söndag 31 oktober 2010

P to the APPA ♥


Hade en grymt rolig kväll hos fröken Toe igår med massa roligt folk och Felix sov över! Men idag har jag mest vart hemma, Felix fick mig att följa med till Sätra där typ alla lanade... Så jag lanade lite facebook!
Pappsen kom o hämta mig och vi köpte lite söndagsmys (popcorn, godis, läsk m.m) känner att det kommer passa bra! ♥
Sitter nästan och somnar framför datan just nu när jag egentligen behöver packa inför min färd till Edsbyn imorgon med fisk Marta och super Hanna, tuffa brudar de! ;)
Jag vet bara inte riktigt vad jag ska packa... Men vafan, underkläder, kläder, smink o lite annat shit så är jag väl klar? :D
Ska nog ta och joina pappa i soffan och ta och kolla på Ghost Whisperer och tjocka mig, pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar