Translate

torsdag 28 oktober 2010

PMS och irriterande röster


Nu var det ett bra tag sedan, men jag fick bara ett ryck nu när jag satt i skolan och tänkte.
Jag har så mycket som bubblar inom mig just nu, ilska och lycka, kärlek och hat.
Jag funderara på att ta en godis och hoppas att det gör mig till en gladare person idag. Marta ska med mig hem (yeah! 8D) och vi ska äta pannkakor! Men först ska jag plugga klart i skolan, dra till tandläkaren för yttligare tandvärk och sedan spela flöjt.
Att nästan ha nackspärr och att ha mensvärk på samma gång är inte okej! Jag vill oxå till Tahiland, dumma Gustav...
Men aja, hemm till Hanna MacToe på lördag och sen under lovet följer man med Mörtis hem för första gången :D
Nu ska jag nog ta och jobba lite innan jag får ett utbrott!

kramiskramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar