Translate

onsdag 8 februari 2012

Mina nära och mycket kära

Det här är bara ett litet inlägg till mitt lilla tjejgäng som jag tycker så mycket om. ♥
Vi har inte känt varandra superlänge fast det känns som så. De fyra tjejerna har iaf stått mig närmast de 4-5 senaste åren. Vänta er inte något så speciellt, det här kommer nog bli ganska klichéigt.
Men iaf, jag vill mest bara att de ska veta att de betyder så otroligt mycket för mig. Vi har gått igenom en massa olika faser i livet men vi lyckas alltid på något sätt ta oss tillbaka då och då och glömma allt det jobbiga och bara leva för stunden. Iaf som jag känner det. För det var i vintras när vi bestämde oss för att träffas allihopa som jag verkligen kände hur otroligt mycket jag saknat er. Det här kommer låta så otroligt fult och filmaktigt men det kändes verkligen som jag fick en del av mitt liv tillbaka. Jag lever gladare än vad jag gjort på länge och det märks på mig och jag känner av det själv. Jag skulle aldrig byta ut er mot något annat i världen (kanske om jag fick gifta mig med Johnny eller Jeremy men den chansen är ju stor) så jag får helt enkelt ta och ha kvar er i resten av mitt liv. Sådeså.
Jag bryr mig inte om om ni flyttar utomlands eller till en annan del av Sverige, fuck you, jag tänker fortfarande vara er vän. Vi ska vara de där tanterna som går och fikar minst en gång per år och pratar minnen tills vi blir superdementa och inte minns vad vi pratat om. Som små guldfiskar.
Okej, jag börjar nog spåra ur nu och det där är nog ett av de sämsta sätten för mig att beskriva hur mycket jag tycker om er. Men nu vet ni det igen. Ni kommer få höra det på fredag oxå, det kan jag lova er!
Massa minnen snurrar runt i mitt huvud nu, kommer snart börja grina hahah...
Men jag älskar er, hoppas ni fattar och förstår det mina fisgummor. ♥

2 kommentarer: