Translate

tisdag 28 februari 2012

It's a beautiful day, don't let it go away.

Gillar trevliga helger, gillar inte tankarna som rör sig runt allt plugg som existerar. För mycket plugg, tycker fan att vi skulle haft det där jäkla LMK-provet innan lovet så vi hade de avklarat men nä. Folk tycker ju inte att de fått plugga tillräckligt till det när vi hållt på med det i mer än en månad.
Irriterad men ändå glad som jag är ska jag ta mig ett behövligt bad och sedan ta nästa bästa buss ut till min käre far och nog ta med mig min gulliga systemkamera ut på en promenad och se om jag kan få fram något roligt.
Tänkte bara tipsa om ett kap jag gjorde igår på Åhléns! Köpte ett par nya vintervantar för 29:- och även en supermysig halsduk för samma summa! Tänkte att det var bäst att köpa det medans man ändå kan, haha.
Måste förbi Lido idag oxå, det hade blivit något krångel igår med lönerna men jag hade fått min som vanligt och inget annat så jag ska ta och gå dit och prata med de idag oxå.
Nu blev det stressigt helt plötsligt, haha!
Ha en bra dag och njut av det fina vädret allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar