Translate

fredag 13 april 2012

Alla mina tankar kretsar omkring sjuka saker.

Först: Kan inte blogga från min mobil eftersom blogger har bytt layout så uppdateringar kommer inte lika mycket som de gjorde förr. Om jag nu inte skaffar en ny mobil.

Jag som sitter och filosoferar på bussen kommer på lite väl konstiga och ibland även bra saker. Idag ifrågasätter jag mig själv och undrar varför jag är jag. Varför gör jag som jag gör och hur mycket har jag ändrats genom mina år? Jag kommer faktiskt inte på några bra svar. För jag vet inte hur jag verkligen är. Jag vet inte vem jag egentligen är. Vad är det som gör mig unik? Vad är det som gör att jag blir älskad/gillad/ogillad/hatad? Varför ska det ens finnas ett "varför"?
Jag orkar inte med mig själv ibland alltså. Jag vill veta vem jag är. Jag vill bara kunna veta det. Då kanske jag skulle kunna förstå mig själv bättre?
Grubbel grubbel.
Från en sak till en annan. Jag funderar på om jag ska ta och göra om mitt rum i sommar. Måla om, ändra på saker. Göra det mer personligt. Om jag nu hinner med det.
Resor, festival, bröllop, jobb och en massa kattungar.
Yep. Tindra är dräktig.


2 kommentarer: