Translate

torsdag 2 december 2010

fabriken snurrar på som vanligt...


Sitter hemma och sjunger halsen av mig för pappa är inte hemma, men maten står i ugnen... hmm..?
Imorgon är det skola i ca 20 min sen i stort sätt slutar jag och då vet jag absolut inte vad jag ska hitta på under tiden. Kanske hämta smink o sånt... fixa håret..?
äh.
Jag vill till Muppsala nu, komma iväg lite från Gävlestad och bara SHOPPA ♥ men först ska jag äta pappas underbara mat, känner redan hur magen knorrar...
Jag måste göra hemtenta oxå, jävla bajs, den är hos mamma och även livsmedelsboken så det får jag ta och göra imorgon. och jag är HUNGRIG! nom.
Nu sitter Jackie och kollar sådär gulligt på mig med sitt söta ansikte och med sina gula, söta ögon ♥ han ska nog få lite skinka :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar