Translate

söndag 26 december 2010

skriv nåt rolliigt


Jag ramlade av soffan idag. och jag filmade samtidigt. Jag fattar inte hur jag lyckas :D
Becca och mamma mu höll på att dö, det var lite kul. Borde nästan se om jag kan lägga upp det på bloggen så ni får se min extrema fail.

Becca: Jag. Är. En. Liten. ja... Hej hej! Hej hej, hej, hej... Hej hej! Häst. hehehhehee. Jag har en mupp som heter Jossan Falk. Hon är glad och gullig. Nä, inte gullig... Hon är.. Konstig. Men en speciell tjej som jag tycker om, HIHHIHIIHHI, hej hej....................................................... AH AH AHA HA. huhuhuhuhuhuhu. neeej vad jobbigt, men jossan!
Jossan: Tsk.
Becca: Vadå tesked?
Jossan: Tsk? xD
Becca: Jag förstår inte... :D

jag har ätit chjoklsf (choklad), i massor. nu ska jag bli fet .
och btw: Becca bjuder på sin fina bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar