Translate

torsdag 30 december 2010

onödig information


Jag älskar choklad
Jag vill gifta mig med Johnny Depp
Jag vill ha barn med Jeremy Davis i Paramore ♥
Jag tycker att fluffiga saker är adorable!
Jag älskar att höja volymen och bara dränka mig i musik när jag är ensam hemma
Jag sjunger inte bra så det gör jag oxå när ingen är hemma
Har jag tråkigt börjar jag städa
När jag äter en rosta så viftar jag med brödet tills det svalnar så smöret inte smälter i mitten och viker den dubbel och äter ej upp kanterna
Jag älskar att kramas ♥
Jag bryr mig mer om andra än mig själv
Jag smygmatar min katt med skinka för jag vill att han ska bli tjock.. hehehe...
Jag älskar att knäppa kort med hatar att vara med på de
Jag har en ful och elak tandställning
Jag vet knappt vad jag har för naturlig hårfärg
Jag har sjukt underbara vänner ♥
Och den underbaraste pöjkvännen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar