Translate

tisdag 21 december 2010

moonshine


don't talk about moonshine, don't talk about white wine... ~
Ja, Höglundmaster, jag tackar dig för att jag fått denna underbara låt på hjärnan, och jag är seriös, jag tycker den är super!
Har varit hos Striden med H&M och ätit så jag nästan spyr, hehe. Mycket trevligt må jag säga!
Sitter nu och halvsover och tänker att jag snart får gifta mig med John Blund i 3 veckor och sedan ta skiljsmässa, men det får han inte veta...
Syrran fick lov idag, buhu, men jag gjorde henne väldigt fin och hon fick många fina kommentarer tydligen så jag känner mig ganska nöjd (y)
imörrn blire avslutning och sedan kommisarie Späck med Pillan (http://www.pillson.blogg.se/) och sedan kommer min grymt heta man hit o sover över, hehehehehehehe.
Bild av: Min Man

PUSSINATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar