Translate

lördag 19 mars 2011

BARRARAMPAPAPAAAAHH


det var min fina fanför... eller.... vänta... nu glömde jag bort vad det hette. Eller hette det fanför? äh!
Det är min namnsdag idag, WOHO! :D Fast de där dumma som bestämmer vilka som ska ha namnsdag har varit elaka och tog bort mitt namn för några år sedan, fett med task, så dagens namnsdagsbarn är egentligen Josef & Josefina. JosefinA. hmmm... Aja! Det är iaf min namnsdag idag fortfarande - sådeså! Och mamma hade köpt en liten present, så jag undrar vad det är, hehe. Tyvärr måste jag baka min egen kaka idag, buhu... Men jag måste ju ändå ha något att fika på när jag ska iväg ner på stan och fika på Waynes. Jag är nämligen en liten fattig flicka just nu så jag gör mitt eget fika och tar med mig, hihi.
Jag undrar om jag ska ta och gå upp snart, klockan är ju änfå snart nio liksom och jag har varit vaken ett tag... Jaja, ha det så gött idag alla små kottilottar, SCHUSSH ÄÄND KREEEJJJMMÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar