Translate

torsdag 3 mars 2011

Förbannelse


Jag tror det ligger en slags förbannelse över badhus. De blöter ner en, de värmer upp en och sen gör den så att man glömmer saker kvar där och gör en sjukt sömnig. Det är en anledning till varför jag inte skrev mer igår, för jag var så j*vlarns trött! Det var ett under att jag höll mig vaken när vi åkte till Monroe's och åt och sedan när jag återigen vann över Felix i Super Smash.
Eftersom min Fru hade det lite trevligt igårkväll och inte mår lika bra idag så kommer inte hon ut till mig idag, så det blir kanske bara min lilla Lisa om hon orkar. Det är ju en ca 40 mins bussresa ut till mig och det kostar 30 spänn, så det är inte ofta nån kommer ut hit (förutom jag, pappa och syrran då). Men men!
Imorrn är det äntligen bestämt att jag ska få kolla på systemkameran som snart blir min (om det inte är något fel på den 8( ) så jag är glaaaad :D Fast jag måste vänta inne i stan i typ... 2-3 timmar innan jag kan åka dit för att jag ska till min APU-plats (Konditori Lido på söder) och min kontaktperson jobbar bara förmiddagar och slutar 14.00 så jag får väl skynda mig lite. Får jag inte tag på henne då får jag ringa!
Nä, nu ska jag ta och äta frukost och städa upp lite här hemma, pussiiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar