Translate

tisdag 1 mars 2011

Oj oj oj!


Nu var det ett tag sedan jag skrev men det är bara för att jag njuter av lovet!
Igår på bowlingen så var jag bara 2 poäng efter Felix och skulle skjuta iväg mitt klot då speltiden var slut, Josse blev ARG. Men hon fick som tur var följa med Felix hem och spöa honom i TVspel istället, först till 100 och jag vann, HEHE! Då var han inte så glad :D
hihi, imorrn blir det bad om inte min pöjk mår för dåligt :( Om han gör det så varsågod Pillan, du får Jonas för dig själv :D
Torsdag så kommer min Fru och min snorunge (hihi ♥) hit och kanske Grave oxå, det vet jag inte än men men! Jag tror vi ska baka bullar om jag inte är alldeles för lat och vi gör kladdkaka istället, lite godare faktiskt.

Idag har jag gjort ganska mycket (enligt mig), jag har städat lite och damsugit golven här uppe och lagat asgod mat och till och med gått ut och lekt med min syster. Undrar om det var något konstigt i min frukost imorse...?
Well well, nu ska jag ta och chillaxa lite innan alla braiga täväprogram börjar, SMÖR ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar