Translate

måndag 14 mars 2011

workin' nine to five


Det är vad jag gör. Eller, bara idag egentligen för imorrn börjar jag sju igen, tjoho! not.
Jag har tänkt på en grej ett tag, Som de flesta vet är jag väldigt smal men äter lika mycket som en "normal" 16-åring gör men jag går ändå inte upp i vikt. Jag är underviktig med sisådär.. några kilon (vill inte ge någon direkt summa) och jag kommer nog vara det ett tag till. Jag är inte precis nöjd över att jag är såhär smal och att i stort sett alla byxor jag har sitter löst i midjan på mig och inga tajta tröjor sitter särskilt tajt på min kropp. Men vet ni, jag gillar att vara smal! Jag har lätt att ta mig förbi där det är trångt eller ett litet utrymme och jag kan hitta världens bästa gömställen! Jag har trott ett tag att anledningen till att jag blivit så smal är pga en sak som hände mig under en jobbig period men nu på senare tid har jag kommit på varför. Det går nämligen i släkten! Jag är mest lik pappa och storebror och har ärvt deras kroppsbyggnad. Pappa berättade för mig att när han var i min ålder vara han också smal som en pinne och så var även min bror, vilket jag fått se på kort. Sen när de blev runt 17-18 år, då jävlar växte de så det knakade! Så jag hoppas att även min tid är inne snart så att jag åtminstone går upp några kilo (och kanske blir liiiiite längre, det skulle inte skada). Så ja, jag är fanimej nöjd med att vara smal.
Nä, nu ska jag ta min påse med godis och gå och kolla på halv åtta hos mig med min halvsjuka, söta mamma!
Pussogodnatt
(En ros till alla de i Japan som inte överlevt, r.i.p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar