Translate

lördag 5 mars 2011

The Kings Speech


bluuurrgghhh..
Är hemma efter en mysig dag ute på Ockelbo marknaden, en bullbaks eftermiddag och en mysig biofilm på kvällssidan. Köpte lite godis o gott på marknaden och bullarna.. ja, kanelbullar helt enkelt och biochips, nomnom ♥ Har nog tjockat mig lite idag.
På bio såg vi The Kings Speech vilket faktiskt var bättre än jag väntat mig så det var helt klart värt det och eftersom mina bussar går som de går så åkte jag med hem till Felix efteråt, där jag somnade, men blev väckt och fick åka hem med sena bussen. Så nu sitter jag här hemma och nickar till lite då och då så jag tror jag ska ta och krypa ner i sängen väldigt snart.
Förövrigt så känns det som att det är måndag imorgon fast det inte är det. Jag kommer börja klockan 8.00, buhu, så jag sover nog hos min mor imorgon så jag slipper gå upp 6.00.
Nä, nu ska jag sova, Godnatt på er folkz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar