Translate

tisdag 23 november 2010

FMA ♥


"Jag som tvekat
Jag som aldrig vågat tro
Att jag har någonting så obegripligt stort:
Att du vill vara min"

Kent-Hur jag fick dig att älska mig

Den låten fastnar jag alltid på, jag kan inte sluta lyssna på den heller för den är så fin. Och jag kan inte sluta tänka på Felix när jag hör den, för han var alltid där. Där när jag inte ville finnas. Och jag har nog inte riktigt förstått att han betyder så mycket för mig som han gör. Jag ser inte Felix bara som min pojkvän utan också som min bästa vän som finns där i ur och skur, och även om han inte kan vara hos mig gör han alltid sitt bästa för att få mig glad igen på något annat sätt. Och innerst inne så vet jag att han inte vill vara med någon annan än mig, det kanske låter egoistiskt men det är så. Han skulle aldrig göra någonting för att såra mig, men om han var tvungen skulle han försöka göra det på minsta smärtsamma sätt han kommer på.
Jag älskar min pöjk♥
Stort hjärta, asgulligt leende, söta små tår (som jag ritar troll på (a)) och rent ut av underbar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar