Translate

tisdag 16 november 2010

a total parawhore!


Sitter hemma i min säng så här på kvällskvisten och tänker lite. Som några kanske vet så hade jag för inte så länge sedan rött/gult hår och jag kom och tänka på hur mycket jag saknade det idag när det var två tjejer framför mig på bussen som började prata om Hayley (sångerskan i Paramore) och sa att de ville ha likadant hår som hon hade när hon hade rött och gult. Jag vill inte vara en sån här som bara "omg! Hayley har rött/gult hår, jag mååååste bara ha det!!<3<3<3<3<3" nej, utan jag vill ha tillbaka det håret för att jag faktiskt tyckte det passade mig riktigt jävla bra och det är så kul att kunna ha olika sorters frisyrer. Så just nu ställer jag mig frågan om jag ska bleka och färga det lite till jul....?

Igår la jag ut bilder från den röd/gula tiden för er som inte sett, men fan alltså. Beslutsångest!

Btw, för er som inte sett Paramore's nya video "Playing God" tycker jag ska kolla in den, snyggaste snyggingen (och min blivande man (a)) är fastbunden 8D


Aja, Puss och kram och en skummig banan! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar