Translate

torsdag 18 november 2010

Snyft, snyft, snyft

HOLA
Jag har varit på Harry Pottah ikväll! Fett bra.
Jag vet inte varför men jag har sån lust att bara sitta och grina just nu för jag har inte gjort det på väldigt länge (vilket är positivt!). Dagen har varit hyfsat bra annars.
Imorgon åker jag, mamma och systeryster till Östersund för att hälsa på släktingar så det blir ingen skola för mig imorgon... (Om Marta, Pillan eller någon annan i min klass hinner läsa det här innan ni går till skolan imorgon får ni gärna låna en engelsk bok åt mig, vilken som helst som verkar noggorlunda bra!) Att smsbomba mig i helgen är helt okej, blir bara glad om jag har någonting att sysselsätta mig med om det inte händer något extrem superkul där borta.

Nä, nu ska jag drömma bort alla mina små skitbekymmer och döda flugan som flyger i ansiktet på mig. Godnatt! (h)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar