Translate

tisdag 23 november 2010

Pepparkaksbak, päronsoda och pizza!

NAM NAM NAM
idag så hade vi praktiskt prov i skolan, jag hoppas det gick bra! Efter skolan så tog jag och Marta oss fram hem till mig i detta orkanväder. Där gjorde vi chokladmousse och så bakade vi pepparkakor! 8D Sen kom min älskade och saknade pöjk och hämtade mig (vi skulle äta en romantisk middag på Isak's Corner, höhö) och jag lämnade Mörtis ensam med min lilla syster och min mor. När jag kom hem fanns hon fortfarande kvar - tack gode gud! Sen har vi mest segat och ätit chokladmoussen.
På lördag åker jag ev. med min Hob till sthlm, om hans fader tillåter, och firar hans farmor som fyller år. Sen på söndag så är det bockinvigning på stan! Det är mysigt med folk som delar ut godis och pepparkakor... <3

Nu måste jag sova, är heeelt slut!
Pussen och kramen, hacka bananen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar