Translate

måndag 4 april 2011

Halstabletter för fulla muggar!


Vaknar och tror det är söndag - kommer hem och tror att det är tisdag. Känner att det här inte riktigt är min vecka... Och att jag börjar bli sjuk mitt upp i det är ju inte precis så kul.
Fick äntligen godkännande från min mor så jag ansökte som funktionär till festivalen PIP (http://putteiparken.se/) så förhoppningsvis kommer jag med! Annars får jag ta och spara en massa, massa pengar... Så jag håller tummarna!
Sen känns det som att jag har lite fullt upp i veckan. På onsdag fyller min mor år och jag ska fotografera uppe hos Marta och hålla en överraskning för min älskling och på fredag bär det iväg till Svärdsjö. Låter inte som mycket men usch så det tar upp min energi.
Och skriva om te ska jag oxå göra och så är det DK-prov imorgon. Nä, har verkligen ingen stor lust att vara i skolan.
VILL HA SOMMAR OCH PIP NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar