Translate

söndag 10 april 2011

Send me on my way


Jag har varit alldeles för lat och slö för att ha orkat skriva i min blogg på sistone. Dels för att jag varit sådär äckligt jag-känner-mig-svag-sjuk och för att jag suttit och sträckläst min bok (The Host).
Nu mår jag iaf bättre och har bara slemhosta och är en aning förkyld men förhoppningsvis går det över snart, vill kunna pussas och kramas ordentligt med min kära pojkvän igen!
Det är så många som fyller år den här månaden oxå och jag känner lite smått panik eftersom jag är grymt fattig just nu, så jag har inte råd att ge någon presenter om det inte är hemmagjorda - vilket jag inte är så bra på... Jag hoppas folk klarar sig ändå!
Jag har även bestämt mig för att få ganska mycket saker gjorda den här veckan, jag ligger lite (kanske mycket?) efter i skolan eftersom jag var sjuk och ledig under förra veckan och missade 3 viktiga skoldagar och inte har jag orkat göra något när jag haft feber gåendes i berg&dalbana.
Tror jag ska återgå till soffan med min mor, hon ser lite ensam ut där borta i soffan och jag har fortfarande min o'boy att dricka upp.
Hoppas alla har haft en awesome helg, gooodnajt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar