Translate

fredag 15 april 2011

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT


Igårkväll gick jag och la mig lyckligt ovetandes om att Sandvik skulle börja brinna ca 03.00. De där snubbarna bestämde då för att skicka ut ett medelande till allmänheten och satte igång det där äckliga larmet som i stort sätt sitter utanför vårat fönster. Så 03.30 vaknar jag av ett långt TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT. och jag tänkte "Vafan, är det krig ute eller!?" så jag gick upp till mamma och frågade vad fasen det var nu såhär, hade larmet fått nå frispel? Mamma satte på radion och så skickade de ut meddelandet att alla Sandviksbor skulle stänga alla ventiler, fönster och dörrar så de inte skulle få in rök. Så det var bara att gå och lägga sig igen. Men tror ni jag kunde somna om? Nä.
Bajs säger jag.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar