Translate

söndag 24 april 2011

You can't play on broken strings.

Solen skiner, är solbränd (inte på ett bra sätt dock, min hud är så känslig. dum.) och jag käkar glass!
Vädret här ute på landet har varit riktigt nice och jag har äntligen hittat min batteriladdare till min kamera så jag har varit ute och fotat idag. Det har varit grillat och en massa godis den här helgen så jag tror jag ska ta och försöka komma igång med min träning igen, röra lite på mig och förbättra konditionen. Men just nu är det så varmt att jag skulle dö av värmeslag om jag ens sprang 10 meter. Det har jag faktiskt ingen lust med.
Vet inte om det är vår eller sommar än, men jag menar hallå? Sommar i april (okej, det är snart Maj.) är inte precis vanligt. Slår vad om att det kommer bli något slags värmerekord i år, skulle inte förvåna mig.
Nänänmääääämmääm,, nu ska jag slå mig ner någonstans, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar