Translate

tisdag 12 april 2011

VG++


Jag blev en aning förvånad över mitt provresultat inom dk-provet idag - VG++. Inte visste jag att man kunde få så många plus! Hade 2½ fel, oooh! Det är inte bra det som händer idag utan vi har även (7 av oss i klassen) 3h 40 min håltimme. kul. Inge bageri för oss för att de som inte var där förra veckan och gjorde provet ska göra det idag och vi får inte vara där :( Så jag ska åka hem och äta och chilla lite och sedan åka tillbaka till skolan vid 14.20 och ha en timmes lektion i SV. tjoho Och inte bara det händer idag, utan PILLAN och MARIE-LOUISE fyller år idag! :D Så MEGASTORT grattis till er båda! :D (+att man får gå på restaurang, hehehehehe!) Blir lite sugen på Pillans saft som står där och bara tittar på mig... Röd och fin i en lokaflaska.... Ne, jag äter hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar