Translate

torsdag 14 april 2011

Well.

I guess you can't accept that the change is good. BLUUUARRGGHHH Jag känner hur mina blogginlägg utstrålar med positiv energi! not. Usch, jag är så arg och sur och glad och lessen på smama gång och jag blir så blahuma. Jag känner inte för att gå i skolan för vi får faktiskt lov imorgon, men vi skulle lika gärna kunna få det nu tycker jag. hua, ledsen chey. Fint väder är det ute oxå och så måste man sitta instängd i ett klassrum. megasadface. Och jag har ingen bok att läsa heller och jag skulle verkligen behöva en. Jag kanske borde ta en sväng till bibblan så jag får muntra upp mig med en bra bok. Och inom matten åller vi på med Grafer och Funktioner ni vet: Y= km+x typ och massa 3^8 och sånt megabajs. Ne, nu ska jag försöka göra något vettigt den här lektionen. (haha, lycka till med det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar