Translate

söndag 7 augusti 2011

Fetlördag - check!

Nu är våran fetlördag över, måste säga att även om jag misslyckades lite med den vita chokladkrämen så blev den mörka ganska god och själva tårtan är ganska lovely och mättande, så lite nöjd är jag. (Tack Miriam och Elsa som var mina försökskaniner inom detta område!)
Halva har hunnit gått åt och snart kommer mormor med sina syskon hit så då bjuds det på mer, får se om det blir något över till min söta Felix (som jag för övrigt hoppas det går bra för i baseballmatcherna idag!)

Är själv hemma just nu för mamma och Becca är på auktion så jag passar på och lyssnar på musik mamma inte gillar innan hon kommer hem, ganska högt dessutom. Men det är så det ska va´!

1 kommentar:

  1. tack själv bästa Josse! om du behöver oss som provsmakar igen lovar jag att vi gärna ställer upp ;)

    SvaraRadera