Translate

fredag 26 augusti 2011

Rubrik

Jag kom och tänka på en sak alldeles nyss när jag kollade på min katt som jagar en gråsugga. Jag har bloggat i ett år nu ungefär. Det tycker jag är ganska imponerande av mig, för jag trodde det var något jag skulle göra i typ en månad eller två och sen inte palla mer men det gör jag ju faktiskt. Det är så kul att skriva av sig lite och sedan gå tillbaka och läsa om allt man gjort och allt som hänt!
Iaf, första hela lektionen i choklad & konfektyr avslutades idag, ett gott avslut. Alltså ett ätligt gott slut om vi säger så. Lite olika tryfflar och lite belgisk choklad här och där innan lunchen, hehe! Slutade 12.15 och åkte hem till min mor där jag sitter nu och väntar på bussen som ska ta mig till skolan återigen för att träffa min gullpills som jag ska fika med och shoppa lite med, lite mysigt sådär en grå fredagseftermiddag.
Sen far jag hem till min fina pojkvän och tjockar ner honom lite innan vi imorgon åker till sthlm för lite SM i baseball. Hoppas på bra väder!
Pussar och kramar på alla och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar