Translate

tisdag 23 augusti 2011

hörpdörp

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, känner mig dock lite febrig. Inte sådär hängingt febrig utan det känns som att min panna brinner. Att det brinner under skinnet och det känns inte sådär väldigt trevligt och nu när jag känner efter är jag nog lite häning.
Förhoppningsvis är det bara tillfälligt så jag pallar med skolan och jobb. Det känns liksom fel när man sagt på morgonen att man inte vet när man slutar och att var ska höra av sig och sen så känner man sig såhär. Om jag mår såhär innan jag slutar skolan idag kommer jag inte orka jobba och då känns det som att jag har lurat de på jobbet om jag säger att jag blivit sjuk, om ni föstår vad jag menar.
Ska ta några djupa andetag nu och hoppas jag mår bättre snart, blöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar