Translate

fredag 5 augusti 2011

Mmmmm... Marabou...


Nu sitter jag och förbereder mig inför tjockiskvällen som kommer imorgon. Äter lite marabou och tänker på hur jag ska göra min kaka imorgon, om jag ska göra den hos mamma eller pappa. Antagligen gör jag den hos min far (större kök och jag får hjälp) för att jag ska kolla på Felix baseballmatch imorgon och det känns lite onödigt att släpa med sig sånt då.
I alla fall, vår tjockiskväll går ut på att äta tills vi nästan spyr och kolla på massa film och annat sånt roligt!
Jag har fortfarande ont efter det att jag brände mig på stranden i onsdags så jag kan inte ha BH med axelband på mig för det känns som att de skär in i axlarna så jag ser lite rolig ut, haha.
att jobba från 06.00-10.00 gick för övrigt bra, nu är jag bara väldigt trött och vill sova länge.
Haha, jag ska upp halv nio imorgon, yaaaay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar