Translate

torsdag 4 augusti 2011

Muffipuff.


Låg och stekte på stranden igår och blev röd som en kokt kräfta. Idag gör det väldigt ont och jag har VÄLDIGT tydliga bikinilinjer.
Men men, jag hade en trevlig dag/natt/morgon ute i rörberg hos Felix klasskompis Linnea, supermysigt ställe och mysigt folk.
Tyvärr blir morgondagen inte lika mysig för jag ska jobba under lite jobbiga tider (enligt mig.) Så jag börjar 06.00, vilket betyder att jag måste gå upp runt 05.00. Och det blev inte så himla mycket sova hos Linnea inatt så det känns en aning jobbigt och det blir nog en tidig kväll.
Förövrigt har jag fikat med min söta fru Zoe idag och pratat lite och missade precis bussen så jag gick faktiskt hem. Och jag har en liten PMS:ig dag idag så mitt humör skiftar en del. Flummig ena stunden och sen poff så vill man försvinna. Uffa.
Snart ska jag tydligen dammsuga hela lägenheten oxå, wiho.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar