Translate

tisdag 30 augusti 2011

Mycke bajs.

Hade världens jävla otursdag igår, fy för måndagar!
Just nu sitter jag och snorar lite framför datorn (fräscht) och väntar på att jag ska ta mig ner till bussen på något sätt. Jag har ingen lust att gå till skolan men jag har ingen ork att sitta hemma och vänta på att mamma eller Becca kommer hem heller. Så jag kom fram till att jag ska snora och ha mig i skolan istället och se om jag överlever dagen eller om jag åker hem mitt i det hela.
Jag blir lite sur. Alltid när skolan börjar så blir man sjuk bara för att alla träffas och har massa basilusker på sig och så. Jäkla bajs. Jag vill inte vara sjuk, imorgon ska vi vara i bageriet hela dagen och då vill jag inte snora ner överallt och döda konditoribitarna vi ska göra. Buhu.
Om jag överlever skoldagen idag ska jag åka till WiLLY:S och köpa mig 2 risifrutti och en Ben & Jerry's för att det är synd om mig, höhöhöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar