Translate

måndag 23 januari 2012

En tjej i nöd

Ja, jag är en tjej i nöd. Kiss-nöd. Sitter på bussen och ska sitta här i minst 30 min till. Det är bara att hålla ut!
Glad att det mesta har fixat sig och glad för tillfället men mitt humör har ändrats otroligt snabbt idag så det slår väl om om bara någon minut.
Har redan fått träningsvärk efter idrotten idag, jävlar anamma. Jag har inga muskler, jag dog efter första varvet, hehe. Kondisen är inte heller den bästa, det är tur att jag har medicin.
Skulle ta och köpa LITE tröstgodis idag, tror ni inte att det blev 1kg istället, höhö? Tjock tjej - ja.
Känner att jag bara skriver lite ditt och datt för att fördriva min tid här på bussen. Varför ska bussar ha en sådan sövande effekt för, det är inte schysst.
Nä, ska nog faktiskt ta och chilla lite.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar