Translate

torsdag 12 januari 2012

Revenge

Skolan var inte så rolig idag, samhällskunskapen sög verkligen musten ur mig.
Väl hemma så var det bara att börja tvätta och dona. Därför ska det bli väldigt skönt med en sovmorgon till 11.30 imorgon och sen bara ha en lektion i 50 min och sedan sluta. Efter det så kommer Pillan hit men jag kommer tyvärr att lämna henne med min syster ganska snabbt för jag och Lisen ska gå på Lejonkungen - I 3D! Vi är ju inte lite coola heller. Lördag blir det jobb och åka ut till Lisen i Valbo och chilla med tjejerna och sedan åka hem mitt i natta. Och på söndag ska det kollas hus/radus/m.m för eventuell flytt. Börjar bli lite nödvändigt nu och jag kan lova att detta år kommer jag flytta med mor och syster iväg från denna elaka lägenhet med våra dampkatter. Så är det bara.
Just nu kollar jag på den nya tvserien Revenge men den är inte riktigt som jag tänkt mig. Once upon a time var bättre, jag gillar ju fantasy jag.
Ska återgå till TV-tittandet och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar