Translate

måndag 9 januari 2012

I've got my own plans

Kom just på att det är skola imorgon igen och att snart kommer det ett prov inom livsmedelshygien. Är INTE beredd. Ska läsa som fasen den här veckan.
På tal om att läsa, fick en räkning hem från biblioteket idag. De påstår att jag har tappat bort en bok som jag har lämnat tillbaka. Så nu ska jag betala 300:- för boken, men ska dit och prata med de först. För jag har lämnat den, men den kanske inte drogs i den där avläsaren de har och jag var ganska stressad. Lovar att det blivit så. Jäkla bajs, jag pallar verkligen inte.
Men till något positivt, jag håller på att smida framtidsplaner med Martin och jag hoppas verkligen vi gör det oxå och inte fegar ur! Moahahaha! Men det ska nog bli fint.
I shall remain positive. Lido ska få sin lönerapport av mig oxå,
så jag hejar på mig själv imorgon, hoppas att det går bra helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar