Translate

söndag 22 januari 2012

Maraboukladdkaka och kanintofflor

har haft en superbra helg och den fortsätter så även idag, supernöjd!
Ägt ut på bowling (hihi), mys och snackat en massa skit m.m med mina tjejer. Nä, är verkligen nöjd med denna helg hitills. En sak kunde jag klarat mig utan men det ska kollas upp på måndag. Hoppas som fan på att det går bra...
Snart kommer Beccas Martin hit och Elsa med sin kille och jag blir forever alone, höhö. Men vi ska kolla på lite film (Dumma mig och ev. Trassel) och käka lite maraboukladdkaka som jag gjort nu imorse med lite glass till. Det ser jag fram emot iaf.
Sen blir det mera slappa och sluta oroa mig över saker och ting, uhu.
Där är mina nya och varma tofflor förresten, hihi!

1 kommentar:

  1. Hej, var har du köpet dina kanintofflor, jag vill ha d oxå :)
    Mvh/Angelica

    SvaraRadera