Translate

måndag 16 januari 2012

On the road again

På väg hem till kära far igen vilket betyder långa bussresor och mycket tänkande om i stort sätt allt. Det tänks inte så mycket idag förutom att jag tar och skriver lite så Maria inte börjar klaga på att jag slutar uppdatera, hihi.
Har inte varit ledig någonting alls denna helg, ganska skönt för en gångs skull men känner för en paus för tillfället, är så trött! Men jag får inte låta det stoppa mig.
Om jag kortfattat ska berätta om min helg så ser den nog ut såhär (från fredag till söndag): Bio med Lisa, är med felix sen på kvällen. Vaknar upp på lördag och sticker iväg till jobbet. Jobbar, slutar, åker ut till Lisa i Valbo och har det supertrevligt med tjejorna och åker hem mitt i natten. Blir väckt av mamma och åker och kollar på hus och lägenheter eftersom vi vill flytta. Hem igen, städa och sova.
Så det blev inte så mycket lugn och ro för mig i helgen. Men det var värt allt. Hittade ett hus som iaf jag vill bo i och jag har redan börjat planera hur det ska se ut och så, hihi! Är kär i det huset.
Någon annan jag är kär i är Felix, för han är bäst. Inte för att han läser min blogg men ändå, han är bäst (a)
Nu börjar ju även vårat nya schema eftersom det är ny termin, ni ska veta hur jäkla mycket jag har förträngt matten. Kommer fasen inte ihåg någonting typ, jag kommer gå vilse hela terminen pga det jag, kommer fan inte klara nationella provet. Inte en chans.
Måste ta en paus nu och återkomma antingen ikväll eller imorgon, det är för varmt på bussen.
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar