Translate

fredag 6 januari 2012

been of my usual tracks.

Tillbaka en snabbis efter en händelsefylld vecka.
Firat nyår, som sagt, och har varit med kompisar de senaste dagarna och fortsätter så fram till på måndag, hihi! Känns ganska skönt. Men snart börjar skolan igen, huja. Det känns en aning weird att jag redan gått halva min skoltid på Polhem. Jisses. Jag är ju snart klar med skolan.
Börjar undra vart jag ska ta vägen efter det faktiskt... Söka till någon yrkeshögskola eller om jag ska ta ett sabbatsår innan jag fortsätter mina studier. Jobba lite kanske? Nä, har ingen aning nu.
Men jag har inte råd att tänka på det nu.
Ska spela lite MS, har fastnat totalt för det nu när de gjort om saker och förbättrat. Mycket nice.
Well, ska fixa money nu, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar