Translate

fredag 30 december 2011

sitting in my soffa

with min laptop in mitt lap.
Jag ska fara ut till min gulliga far idag, som nu föresten fått tillbaka sin el efter 2 dygn. Ska hjälpa honom städa lite eftersom det blir nyårsfirande imorgon.
Becca började nyss skrika när hon damsög sitt rum. Det var en liten silverfisk som passerade hennes golv. Hon fick panik och nu står hon och småskriker åt i stort sätt allt.
Men iaf, nyår imorgon, jag och Felix firar 3 år tillsammans, HEHE. Vi är som gamlingar.
Men det ska bli trevligt. Vad jag vet så kommer Elsa och hennes kille ut och firar med oss, iaf ett tag, så det blir ju kul. Becca dissar oss för att vara med Martin i hans stuga någostans uppe i Hälsingland.
sitter som en risboll. Har ingen lust att dammsuga. Men men.
Kommer helt off topic här men jag är trött. La mig 03.30, höhö.

1 kommentar:

  1. go becca, go hälsinland! och btw, grattis till dej och tarzan! :)

    SvaraRadera