Translate

lördag 10 december 2011

snörvel.. Oj, hej!

Har varit så seg och suttit inne på min blogg flera gånger den här veckan men aldrig tagit mig för att skriva något. Anledningen till att jag skriver nu är för att jag är väldigt trött (antagligen feber) och sitter och snorar och fryser. Det är väldigt kallt hemma hos mamma, usch så det drar! Tjocktröja och filt har jag iaf på och invirat runt mig. Tycker man borde få ha en eldstad i spis om man bor högst upp i ett hus med lägenheter. En liten skorsten så är ju allt fixat liksom. Men nä, vi får frysa här vi. Men febern värmer ju lite, haha.
Jag skulle egentligen precis just nu gått iväg till Lorin för att ha tjejkväll med de vanliga söta tjejerna men snuvan och febern stoppar mig. Känner mig alldeles för seg för att ta mig någonstans förutom till toan.
Ska ta och sitta här i soffan resten av kvällen och snyta sönder min näsa, uhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar