Translate

söndag 25 december 2011

God Jul, i efterskott!

Godmorgon alla morgonpigga tomtar där ute!
Hoppas alla haft en bra jul och fått en massa god mat och presenter så det räcker. Jag har fått alla min julklappar förutom EN. DUN DUN DUUUUN. Felix har tydligen inte blivit klar med en av mina presenter, hmm?
En av de roligaste sakerna jag fick igår var en flygande lykta. Om någon sett filmen Trassel så vet ni definitivt vad det är, jag lägger ut en bild oxå. Men iaf, jag fick en röd sån och enligt instruktionerna så ska man skriva en önskan på själva lyktan och sedan tända nå pinnar, eller vad det nu är, som sitter på sen så att den sedan svävar upp i luften. Ganska fint och mysigt sådär. Så jag och Felix ska tända den på nyår då och släppa iväg den.
En annan sak jag oxå är glad över är mitt presentkort på Panduro Hobby på 500:- och min fjärrkontroll till min Nikon D3000. Provade den igår och den funkar asbra!
Och nu på morgonen när jag vaknar och smyger upp så står det en LCD-TV i hallen och en ny laptop i soffan och bara mamma är hemma. På hallbordet ligger allt som har legat i min jacka och Becca är inte hemma så hon har snott den och jag får inte tag på henne, GRRR.
Well, well. Ska snart ta och äta lite frukost, men först ska jag ta och spela lite spel som jag inte gjort på evigheter!
God Jul igen, ha det bra idag oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar