Translate

tisdag 13 december 2011

The sky is burning

Jag vet inte varför men att se soluppgångar får mig att vilja blogga, haha. Jag tror nog att ni kanske oxå märker det om jag skriver det. Solen är stor och fin och alla moln lyser ett orange och rosa sken. Blir lycklig när jag ser sånt!
Sista riktiga skolveckan har jag nu oxå, nästa vecka går vi bara till onsdag så slutar vi på torsdag.
Fick reda igår, tror jag, att KENT kommer till PiP, festivalen jag var på i somras och såg Paramore. Nu i sommar kommer de iaf dit och jag vill yttligare en gång åka ner till Karlskoga och njuta av detta underbara band och underbara festival!
Jag känner mig inte klar med all julhandling än, jag har mamma, syster och kusiner kvar och även Felix. Det är verkligen förbannat svårt att hitta något till sin kille. Men jag och Eels ska ta och leta lite någon dag, hihi!
Snart dör min mp3 och jag har en bit kvar till skolan.
Bajs då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar