Translate

torsdag 1 december 2011

Saviour

Jag lovade mig själv för ett par veckor sen att min "antal sidvisningar" inte fick understiga 50. Nu ligger jag precis på 50 och ska hålla det löftet och ge saken en liten boost!
Jag har suttit väldigt fokuserad i nån timme och fixat en julklapp till min mormor och hennes syster. Jag har gjort en egen väggkalender med egna bilder och så. Man kan även skriva i namnsdagar, födelsedagar och välja massa olika teman och så för en ganska billig slant. Sen att den är "hemmagjord" gör allt lite personligare och roligare oxå! Hemsidan hittar ni här.
Jag ska leta runt lite mer på nätet efter sådana saker som är billiga och som man kan göra personliga och ge bort. Självklart ska jag göra lite julgodis och konfekt och ge bort oxå och shoppa på stan, men jag tycker det är mysigt och bara behöva göra några knapptryck och så har man fixat en present!
Btw, jag är härmed Havskossan Jossan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar