Translate

tisdag 27 december 2011

Shopaholic

Vaknade tidigt imorse för att ta mig ut till Valbo i god tid tills de öppnade så jag kunde vara en av de första in, haha. Väl där hittade jag ett par snygga jeans och en myströja. Hittade t.o.m. en Pillan, hihi! Men åkte in till stan strax efter det och hittade en HDMI-sladd till TV:n och datan och sen såg jag ett par fina skor. Men hann inte så långt för de ringde från jobbet så det var bara att knata upp på söder och jobba en stund. När jag stod och diskade så bestämde jag mig gör att jag skulle köpa skorna och det gjorde jag sen, hehe! Skorna och ett par örhängen.
Imorgon ska jag nog ner på stan igen, jag vill hitta en kappa. Känns så knubbigt att gå med en skidjacka hela vintern, känner mig inte direkt så supersnygg i den.... Men men, den får väl duga tills jag hittar något!
Ska ta och sova hihi, nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar