Translate

måndag 19 december 2011

Inte min dag.

Definitivt inte min dag idag.
Det började igårkväll då strömmen gick, igen. Tydligen har det varit lite så i hela länet. Men iaf så gick pappa och jag och la oss för vi tänkte att strömmen skulle komma tillbaka under natten, men där hade vi fel.
Jag vaknade av att pappa gick uppe i köket, mitt rum ligger under det, och jag kollade klockan och den var typ 6. Jag provade att tända min lampa men det var ändå kolsvart, blä. Gick upp och hjälpte pappa så mycket som jag kunde och ringde till vårat bolag igen och de skulle skicka ut någon. Så det har varit kolsvart hemma, bara några tända ljus och temperaturen sjunker allt mer. Hoppas pappa eldar. Det jag är mest orolig över är nog ändå frysen som håller på att tina eftersom den inte får ström, uhu.
Det är inte bara det utan jag har 3 uppgifter som ska lämnas in idag och jag är bara halvklar med de, därför sitter jag på bussen redan nu för att sitta och plugga i skolan fast jag börjar 10. Ni skulle bara veta hur trött jag är.
Det här blir nog en riktig skitdag för mig. Förutom bion ikväll, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar