Translate

tisdag 6 december 2011

In the mourning

Paramores smyglyssningslåt som kom ut i våras har nu spelats in i studio och låter vackrare än någonsin. Live vore väl kanske det vackraste men jag får vänta lite till tills jag får se de igen. Den här låten är ganska sorglig men det finns ändå hopp i den och enligt mig kan den både göra en glad och hoppfull eller mer ledsen, beroende på hur man har det.
Samtidigt som jag lyssnar på denna mysiga låt, och vill sjunga den för alla på bussen (haha), så går solen upp bakom träden i ett gyllene sken och jag känner att det här kanske blir en riktigt bra dag!
Jag önskar ni fick se det jag ser nu, det är ofantligt vackert.
Det kanske märks att jag mår bra, sådana ord som jag skriver haha. Men jag känner mig lycklig oxå och glädjes åt de vänner och familj jag har.
Fast jag vet att mitt humör kan ändrar inom en halv sekund så jag ska nog inte säga att det kanske blir en bra dag ändå.
Helt osammanhängande text idag, men jag orkar inte hålla koll när jag skriver med mobilen, det blir lite flödesskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar