Translate

lördag 17 mars 2012

Every little thing is going to be alright

Alla är hemma och de flesta av oss mår bra!
Jackie hade blivit biten av en annan hankatt ås det hade bildats en varfylld böld (blää) så veterinären har sköljt ur såret nu så nu går lilla gubben på antibiotika, stackarn. ♥
Jag har nog klarat av det mesta den här veckan, jag har iaf inga omprov att göra och det känns otroligt skönt! Eller jo, naturkunskapsprovet blir det omprov i för i stort sätt alla för vi fatta knappt inget, haha. Men annars så, nu ska jag bara överleva två veckor i skolan till och knappt hinna gör något på helgerna för de är i stort sätt fullsmockade.
Har städat huset idag och ska snart belöna mig med en kexchoklad och sedan sätta igång med en citruscheesecake åt min kära Elsa som fyllde år i tisdags! Här ska det firas lite minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar