Translate

måndag 12 mars 2012

I'm feeling great, I'm feeling awesome

Hahahaha, Dannys låt från mello, jag dör.
Men jag har faktiskt haft en awesome helg. I lördag så jobbade jag och det gick ganska bra, men mycket folk. Efter det så drog jag ut till Daniel  med folk och vi spelade spel/kollade på Melodifestivalen. Sällskapsspel, skräckfilm, monopol och yttligare några filmer i bakgrunden hanns med tills vi bestämde oss för att sova, runt 06.00 på söndagsmorgonen. ååh, det var så kul och mysigt, jag gör det lätt igen!
Men det får vänta ett tag nu, för nu ska jag överleva skolveckan som kommer. En av vårar lärare ändrade sig hastigt i fredags och ändrade tydligen datum på vårat prov så vi ska ha det IMORGON istället. Jäkla bajs. Sen så har vi prov i samhällskunskap på fredag inom demokrati, ideologier och partier, hahaha. Kommer väl gå.... Sådär. Sen är det en massa andra uppgifter som ska in och hej och hå. Jag måste vara med någon i helgen. Så är det bara. Vill ha en jäkla myskväll och bara koppla av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar