Translate

fredag 9 mars 2012

Ny favoritlåt

Har gått och fått en ny favoritlåt i veckan och lyssnar på den så fort jag får chansen eftersom mamma inte är så förtjust i min musiksmak. Men det är iaf Bones av Young Guns som jag fastnat för. Känner verkligen nu att jag behöver ett par maffiga hörlurar så jag kan dränka mig i musik istället för att höra pipiga ljud från de jäkla plug-ins som jag har nu.
OCH nu har jag bestämt mig för att dra på L&P då jag får köpa kära Sosso's biljett, hoppas jag... Men det ska iaf bli riktigt roligt ifall det blir av, vilket jag tycker det ska.
Sen vet jag inte om jag skrev det i förra blogginlägget men den 15 juni drar jag, mamma och systeryster till Mallis en vecka, det ska bli superskönt! Sen efter att vi kommit hem bär det nästan direkt av till P&L (om det blir något då) och därefter kanske PIP. Känner att jag kommer ha fullt upp i sommar, kommer knappt hinna träffa Felix någonting, uhu! Men jag borde klara mig, jag är en stor flicka nu. Eller...?
Ska iaf ha en riktig slapparkväll hemma. Ska försöka få mamma att massera mig och sedan ska jag ta och äta currystekta räkor med ris och broccoli, mums! Sen  marängswiss om jag orkar och sen lite cheez ballz på det. Uh, det blir mycket. Måste börja äta nyttigare och börja träna innan min kropp kollapsar. Det vore inte så trevligt. Och jag ska överleva en spelkväll imorgon efter jobbet med ett par killar som sitter och övar som fan. INTE OKEJ. Men jag får ta och överleva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar