Translate

torsdag 8 mars 2012

I've seen down the end of the road

Sitter på svenskan just nu och och läser om digerdöden och oroar mig för skoluppgifter som jag skulle varit klar med för ett tag sedan. Men en i vår grupp är sjuk så kan inte riktigt skriva ihop det utan henne så jag får ta och vänta.
Det blir en ganska kort men skön dag i skolan idag, ett prov väntar men jag hoppas att jag kommer klara det. Men känns ändå som "Hej IG, ska vi vara bästa vänner idag?" så att försöka tänka positivt får vara mitt mål idag. För senare ikväll blir det bio med Felix och några från hans klass och jag tror det blir riktigt trevligt. Vi ska se på 50/50 som gått på bio ett tag nu men nu, såhär sista dagen den visas så ska vi gå på den.
Ska ta och göra lite franska maränger i skolan på eftermiddagen så det ska bli intressant. Igår hade vi "vetedegstävling" i bageriet. Inte för att det blev någon tävling utan det blev mer ett hitta på-moment där vi fick göra i stort sätt vilka bullar vi än ville. Roligt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar